کتاب باشگاه مشتریان

کتاب باشگاه مشتریان

معرفی ابزار و شیوه های وفادارسازی مشتریان و همچنین اقدامات لازم برای راه اندازی موفق باشگاه مشتریان  (فهرست مطالب ...)
باشگاه مشتریان بانک ملی

باشگاه مشتریان بانک ملی

  فاز طراحی باشگاه مشتریان بانک ملی ایران انجام شد   (ادامه مطلب ...)
«رادیو مشتریان» راه اندازی شد

«رادیو مشتریان» راه اندازی شد

دوره صوتی رایگان با موضوعات مختلفی مانند رفتارشناسی مشتری، وفادارسازی و باشگاه مشتریان، هوش کسب و کار   ( ادامه مطلب ...)
رفتارشناسی مشتریان توسن تکنو

رفتارشناسی مشتریان توسن تکنو

عقد قرارداد رفتارشناسی و سنجش نگرش مشتریان شرکت توسن تکنو {توسن تکنو : ارائه دهنده راهکارهای نوآورانه در صنعت بانکداری نوین}     (ادامه مطلب)
داده کاوی بانک ملی

داده کاوی بانک ملی

پروژه داده کاوی (DataMining) و رفتارشناسی تراکنش های مشتریان بانک ملی ایران به اتمام رسید  (ادامه مطلب...)
1 2 3 4 5

Hide Main content block

خدمات و راهکارهای کلینیک مشتریان

کلینیک مشتریان مجموعه خدمات خویش را در قالب چهار راهکار اصلی به مشتریان خود ارائه می نماید:

باشگاه وفاداری مشتریان

Customers Loyalty Club

رفتارشناسی و وفاداری مشتریان

Customers Behavior and Loyalty Studies

موتور هوشمند رفتارشناسی

Behavior Analyzing Smart Engine

ارزیابی عملکرد شعب

Branches Performance Analysis

اخبار کلینیک مشتریان

قرارداد با شرکت ارغوان
قرارداد رفتارشناسی شبکه توزیع و ارزیابی زنجیره ارزش مشتریان شرکت بازرگانی ارغوان منعقد گردید.شایان ذکر است این شرکت نماینده رسمی شرکت SAIT ایتالیا  (انواع ساینده و سنباده صنعتی) و همچنین برندهای معتبر رنگ های ساختمانی و صنعتی (هاویلوکس، سحر و غیره) می باشد (1396/7/29)
قرارداد جدید با توسن تکنو
  قرارداد جدیدی با شرکت توسن تکنو منعقد گردید که طی این قرارداد به رفتارشناسی و سنجش نگرش مشتریان چهار مشتری این شرکت (دو بانک و دو PSP) پرداخته خواهد شد (1396/7/15)
کتاب رفتارشناسی و باشگاه
کتاب راهنمای کاربردی «رفتارشناسی، وفادارسازی و باشگاه وفاداری مشتریان» از مجموعه کتابهای با عقابها پرواز کن، منتشر شد (1396/6/15)                                         مشاهده فهرست مطالب | لینک خرید اینترنتی
راه اندازی رادیو مشتریان
کلینیک مشتریان با هدف ارتقاء دانش مخاطبین در حوزه وفادارسازی و باشگاه مشتریان، داده کاوی و رفتارشناسی مشتریان، پادکست رادیو مشتریان را راه اندازی کرده است که در قالب فایلهای صوتی رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. (5 مرداد 1396) جزئیات بیشتر

پروژه رادیو مشتریان

معرفی پروژه رادیو مشتریان
پروژه رادیو مشتریان توسط کلینیک مشتریان و به همت آقای دکتر شفاعی، در قالب فایلهای صوتی آموزشی و بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. یادآور می شود که این پروژه بصورت مستمر می باشد که تا کنون 10 جلسه آموزشی ضبط شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.                                         مشاهده لیست دوره های آموزشی
بخش اول : مفاهیم مقدمانتی
بخش اول : مفاهیم مقدماتی  (شامل 3 فایل صوتی رایگان، مجموعاً حدود 30 دقیقه)                                           مشاهده جزئیات
بخش دوم : مفهوم رضایت
بخش دوم : مفهوم رضایت  (شامل 2 فایل صوتی رایگان، مجموعاً حدود 32 دقیقه)                                                   مشاهده جزئیات
بخش سوم : ارزیابی رضایت
بخش سوم : ارزیابی رضایت  (شامل 3 فایل صوتی رایگان، مجموعاً حدود 46 دقیقه)                                         مشاهده جزئیات
بخش چهارم: تحلیل شکاف
بخش چهارم : تحلیل شکاف > تا کنون 3 فایل صوتی ضبط (حدود 71 دقیقه) ضبط شده است                                        مشاهده جزئیات
بالا