◄ پروژه رادیو مشتریان

 

پروژه رادیو مشتریان را با هدف تبیین مفاهیم مربوط به رضایت، وفادارسازیی و باشگاه مشتریان آغاز نموده ایم. امیدواریم که بتوانیم در یک فرآیند میان مدت فایل های صوتی آموزشی مرتبط را در حوزه های ذیل در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

مخاطبین اصلی این پروژه عبارتند از :

- کارشناسان و مدیران بازاریابی و امور مشتریان

- کارشناسان و مدیران ارشد فناوری اطلاعات (متولی اجرای پروژه های باشگاه مشتریان)

- مدیران ارشد و صاحبین شرکتهای کوچک و متوسط

 

پروژه رادیو مشتریان می تواند با نظرات و پیشنهادات شما مسیر بهتری را طی نماید. منتظر نظرات اصلاحی، پیشنهاد محورهای بحث جدید و هر موضوعی که به پیشبرد این پروژه کمک کند هستیم. (با احترام - دکتر مجتبی شفاعی - 5 مرداد 1396)

 
بخش جلسات لینک ورود
1 مفاهیم مقدماتی 2 جلسه
مفهوم رضایت 2 جلسه
3 ارزیابی رضایت 3 جلسه
4 تحلیل شکاف 4 جلسه
5 انواع وفاداری 4 جلسه
6 برنامه وفاداری 7 جلسه
7 باشگاه مشتریان 17 جلسه
8 رفتارشناسی مشتریان 12 جلسه

 

راههای ارتباطی :

  • میدان توحید، خیابان نصرت غربی، کوچه شهید کاظم بیگی، پلاک 69 (ساختمان شکیبا)
  • 66575105-6
  • 66576188
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
بالا