کتاب باشگاه مشتریان

کتاب باشگاه مشتریان

معرفی ابزار و شیوه های وفادارسازی مشتریان و همچنین اقدامات لازم برای راه اندازی موفق باشگاه مشتریان  (فهرست مطالب ...)
«رادیو مشتریان» راه اندازی شد

«رادیو مشتریان» راه اندازی شد

دوره صوتی رایگان با موضوعات مختلفی مانند رفتارشناسی مشتری، وفادارسازی و باشگاه مشتریان، هوش کسب و کار   ( ادامه مطلب ...)
داده کاوی بانک ملی

داده کاوی بانک ملی

پروژه داده کاوی (DataMining) و رفتارشناسی تراکنش های مشتریان بانک ملی ایران به اتمام رسید  (ادامه مطلب...)
باشگاه مشتریان بانک ملی

باشگاه مشتریان بانک ملی

  فاز طراحی باشگاه مشتریان بانک ملی ایران انجام شد   (ادامه مطلب ...)
رفتارشناسی مشتریان توسن تکنو

رفتارشناسی مشتریان توسن تکنو

عقد قرارداد رفتارشناسی و سنجش نگرش مشتریان شرکت توسن تکنو {توسن تکنو : ارائه دهنده راهکارهای نوآورانه در صنعت بانکداری نوین}     (ادامه مطلب)
1 2 3 4 5

Hide Main content block

خدمات و راهکارهای کلینیک مشتریان

کلینیک مشتریان مجموعه خدمات خویش را در قالب چهار راهکار اصلی به مشتریان خود ارائه می نماید:

باشگاه وفاداری مشتریان

Customers Loyalty Club

رفتارشناسی و وفاداری مشتریان

Customers Behavior and Loyalty Studies

موتور هوشمند رفتارشناسی

Behavior Analyzing Smart Engine

ارزیابی عملکرد شعب

Branches Performance Analysis

اخبار کلینیک مشتریان

کتاب رفتارشناسی و باشگاه
کتاب راهنمای کاربردی «رفتارشناسی، وفادارسازی و باشگاه وفاداری مشتریان» از مجموعه کتابهای با عقابها پرواز کن، منتشر شد (1396/6/15)                                         مشاهده فهرست مطالب | لینک خرید اینترنتی
راه اندازی رادیو مشتریان
کلینیک مشتریان با هدف ارتقاء دانش مخاطبین در حوزه وفادارسازی و باشگاه مشتریان، داده کاوی و رفتارشناسی مشتریان، پادکست رادیو مشتریان را راه اندازی کرده است که در قالب فایلهای صوتی رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. (5 مرداد 1396) جزئیات بیشتر
قرارداد با توسن تکنو
  اولین قرارداد رفتارشناسی و سنجش نگرش مشتریان سازمانی شرکت توسن تکنو منعقد گردید. شایان ذکر است شرکت توسن تکنو (عضو گروه توسن) یکی از بزرگترین تامین کنندگان راهکارهای بانکی و پرداخت (ATM، POS، VTM و غیره) می باشد که پروژه شهرنت بانک شهر با استفاده از راهکارها و محصولات این شرکت راه اندازی گردیده است. (1396/3/31)
پروژه داده کاوی بانک ملی
پروژه داده کاوی (Datamining) مشتریان بانک ملی ایران ، با همکاری اداره آمار و اطلاعات بانکی بانک ملی ایران آغاز گردید. از مهمترین اهداف این پروژه می توان به شناخت الگوهای رفتاری تراکنش های مشتریان، طبقه بندی و ارزیابی ویژگیهای رفتاری هر سگمنت از مشتریان، ارزیابی الگوهای وفادارسازی مشتری بر اساس امتیازبندی تراکنش ها و غیره اشاره کرد. (1395/7/1) تکمیلی : این پروژه در دیماه 1395 به پایان رسید (1395/10/10)

پروژه رادیو مشتریان

معرفی پروژه رادیو مشتریان
پروژه رادیو مشتریان توسط کلینیک مشتریان و به همت آقای دکتر شفاعی، در قالب فایلهای صوتی آموزشی و بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. یادآور می شود که این پروژه بصورت مستمر می باشد که تا کنون 10 جلسه آموزشی ضبط شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.                                         مشاهده لیست دوره های آموزشی
بخش اول : مفاهیم مقدمانتی
بخش اول : مفاهیم مقدماتی  (شامل 3 فایل صوتی رایگان، مجموعاً حدود 30 دقیقه)                                           مشاهده جزئیات
بخش دوم : مفهوم رضایت
بخش دوم : مفهوم رضایت  (شامل 2 فایل صوتی رایگان، مجموعاً حدود 32 دقیقه)                                                   مشاهده جزئیات
بخش سوم : ارزیابی رضایت
بخش سوم : ارزیابی رضایت  (شامل 3 فایل صوتی رایگان، مجموعاً حدود 46 دقیقه)                                         مشاهده جزئیات
بخش چهارم: تحلیل شکاف
بخش چهارم : تحلیل شکاف > تا کنون 3 فایل صوتی ضبط (حدود 71 دقیقه) ضبط شده است                                        مشاهده جزئیات
بالا