راهکارها و خدمات : باشگاه مشتریان

 

در سالهای اخیر بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و حتی کوچک اقدام به راه اندازی و اجرای طرحهای باشگاه مشتریان (در قالب سایت یا طرح های قرعه کشی و امثال آن) نموده اند ولی بی توجهی به موضوع وفادارسازی در فرآیند عضویت و مشارکت در باشگاه مشتریان، موجب ریزش تدریجی اعضای این باشگاههای شده است.

از این رو کلینیک مشتریان با بهره گیری از تجارب خویش در حوزه طراحی و راه اندازی باشگاههای وفادارسازی مشتریان و همچنین با نگاهی علمی به تجربیات موفق این موضوع در داخل و خارج از کشور (مانند AmEx،  Skywards و غیره) موفق به تدوین متدلوژی اختصاصی خویش در این حوزه شده است. 

این متدولوژی در سه فاز کلی «شناخت» ، «طراحی» و «راه اندازی» می باشد که مجموعاً در 22 گام اجرایی صورت می گیرد.

 

کسب و کارهای هدف

- بانکها و موسسات اعتباری

- شرکت های بیمه و لیزینگ

- شرکتهای تولیدی و بازرگانی

- شرکتهای هواپیمایی 

- فروشگاههای زنجیره ای

- شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت

راهکارها و محصولات

1)  راه اندازی وب سایت باشگاه مشتریان با بخش کاربری (مشاهده امتیازات و سرویس ها)

2) برنامه نویسی و تولید اپ موبایل باشگاه مشتریان (android و iOS)

3) برنامه نویسی و تولید نرم افزار یکپارچه فروش، انبار و باشگاه مشتریان

4) راه اندازی سیستم تخفیف (کارت خوان) و باشگاه مشتریان

5) راه اندازی هاب باشگاه مشتریان با رویکرد هوش کسب و کار بلادرنگ (Real Time BI)

( توجه : قابلیت یکپارچه سازی محصولات فوق وجود دارد )

خدمات
A: طراحی عملیاتی برنامه های وفاداری در باشگاه مشتریان (Loyalty Club)

B: طراحی شبکه ارتباطی باشگاه مشتریان با اعضاء و سرویس دهندگان (CCNM)

C: طراحی سیستم چابک خدمات پس از فروش (After Sales Services)

D: توسعه کارکردهای باشگاه مشتریان برای صاحبان کسب و کار (Customer Club Goal Development)

برخی از تجربیات ما

- پروژه باشگاه مشتریان بانک ملی (در مرحله طراحی)

- پروژه باشگاه پزشکان و اساتید کشور (1394)

- پروژه ایران کارت بانک آینده (1393)

و ...

چرا کلینیک مشتریان؟

A) اطمینان خاطر صاحبان کسب و کار

   1- تجربه طراحی و راه اندازی چند باشگاه مشتریان بزرگ در کشور

   2- اجرای تخصصی فرآیند راه اندازی باشگاه مشتریان

   3- بررسی دقیق بیش از 50 باشگاه مشتریان (داخلی و خارجی)

   4- تحلیل رفتارشناختی مشتریان در طراحی باشگاه

   5- تسلط به ابزارهای نوین در حوزه بستره عملیاتی و کانالهای ارتباطی

   6- امکان عقد قرارداد با سرویس دهندگان

   7- طراحی سناریوهای پویا برای حفظ مشتریان وارد شده به باشگاه

   8- تحلیل زنجیره وفاداری مشتریان بر اساس سگمنت بازار

B) ارزش افزوده برای مشتریان باشگاه

1- بررسی شاخصهای کلیدی و علایق واقعی مشتریان

2- طراحی سناریوهای جذاب عضویت و پیشرفت در باشگاه

3- ارائه خدمات کیفی دارای استانداردهای گروه مشتریان

4- ارائه سرویس های جدید و اختصاصی در باشگاه

5- توجه به هزینه های مادی و غیرمادی مشتری برای عضویت در باشگاه

برخی از تجربیات تیم کلینیک مشتریان

بالا